Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



24 Sept. 2012

Assalamualaikum
Hey guys , whats up? Good? Thanks Allah. :D Hey , what happen on 24th Sept?
It was my birthday and I'm having so much fun with my friends! Thank you guys soo much! :*
Syafiqah planning to make my birthday party on that day. 
So, she asked RM2 for every person who will go to the party. 
When returning, Farhana asked me to accompany her to go to the Pak Mat 's store . 
Then, I went to the restaurant Ilham to buy food for boys. On the way to the canteen, I saw kak Mira.
 Then , she gave me a present! :D Thanks~ 
Ok , why am I writing in English?! ==' *ignore that*
Kemudian , saya terus pergi ke wakaf untuk letak hadiah yang kak Mira kasi tadi tu..
Dah letak tu , terus bergegas ke kantin untuk sesi makan!
Si Syafiqah x sbr-2 untuk saya potong kek..
Dah potong tu , semua makan.. Sedap.. :3
pastu , semua pakat keluar dari kwsan sekolah menengah dan pergi ke kawasan sekolah rendah..
Saya ternampak Sahira dan Farhana beli mknn dan mkn dpn saya ngn Sabrina..
Sabrina pulak terliur sampai minx sikit kat depa 2..
Saya pun lapar gak , jadi saya ngn Sabrina kongsi duit dan beli nasi! Makanlah kmi~ :D
Hmm. Tu je la yg saya ingt.. x de benda lain dh.. Bye-2~ :D