Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



Duit raya hilang

Assalamualaikum
Perhatian! Aku kehilangan duit raya yang berjumlah RM64 tunai di dalam sampul Tropicana Twister yang diberikan oleh Anis Sabrina. Jika sesiapa menjumpainya , sila hantarkan ke alamat ini:-
KORANG CARI RUMAH AKU SAMPAI JUMPA!

Haa.. Abaikan yg kat ats tu.. Sbb mood tgh naik angin ni..
Seriously , duit rayaku hilang.. dah la mak suruh kumpul duit untuk beli telefon/barang yg saya nk.. Bnyk , you kno? Nah , my wishlist

  • Blackberry
  • Laptop
  • DSLR
  • PSP

Bnyk kn? Mau dkat RM 2000 nak kena kumpul..
Ya Allah, aku minx sngt-2 supaya mak aku belanja aku beli antara brg-2 yg aku nk tu. Amin..
HAishh... dah 2 jam cari.. bawah katil dah , bwh tilam dah , bwh org pon sudah...
Penat aku mencarinya.. =_=''
oklah , nak tidor dah ni.. Assalamualaikum , dan selamat malam!