Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



Suaraku

Assalamualaikum
[ I've tried to draw this cute anime , but I can't
Hai! Lama dah tak update blog. Dah berhabuk rasanya. Blog pun dah bertukar skin-nya. Amacam? Lawa tak? Yang peliknya , header tu la. Nanti saya tukar.
Saya akan tukar sesuatu tu apabila ada mood sahaja.
Jangan harap saya nak buat bila tak ada mood. :P
Hari ni , mood saya agak dingin. Saya sendiri tak tahu kenapa. Even chatting pun , saya rasa dingin ja.
Mungkin sebab ada sesuatu yang terjadi. Tapi apa eh?
*abaikan*
Hari ni , saya marah sekejap dekat Syahirah. Hanya disebabkan jawapan sahaja.
Me: Syahirah , ni kan jawapan dia?
Syahirah: Tak la. Dia kata SIMBOL FIZIKAL. Cuba tengok ni!
Me: Ya la. Dia kata SIMBOL. Bukan CIRI.
Syahirah: Salah la! Cuba baca balik!
Me: Hmhh! *buka muka surat sebelah dengan kasar*
Me: *pergi ke Syafiqah**pergi balik ke tempat*
Syahirah: Aryani , sorry la kalau kami buat hampa marah.
Me: *geleng* 
Syahirah: Dah tu?
Me: *masih geleng*
Syahirah: *ignore Aryani*

Saya tak suka orang banyak tanya dekat saya dan menidakkan jawapan saya.
Maksudnya , bukan saya tak suka kawan dengan Syahirah. Cuma cara dia layan saya. Thats all.

P/S : Syahirah , if you read this , forgive me okay? Saya memang tak berapa suka kalau orang layan saya macam tu. Sorry sangat. 
_________________________________________________________________________________

Masa BM tadi adalah masa yang paling membosankan. Pengetua pun membosankan juga.
Saya benci dengan perangai Pengetua. You know what? He is a PERVERT. Bila nampak perempuan berbadan langsing / lawa , mesti akan kata " badan dia cantik "
Sangap sangat ke sampai anak dara sunti pun nak goda? Isteri dah ada , tapi tak nak buat benda tu pula.
*maaf , bila mood tak ada , inilah yg akan terjadi.*
Pengetua pula rajin tengok bahagian perempuan. Saya paling benci yang tu.
Dan yang paling paling paling benci adalah bila dia bercakap. Lembap nak mampus.
Siput ba alif ba ya pun cepat , you know?
_________________________________________________________________________________

Do you know? Suara saya berubah menjadi garau. Mungkin dsebabkan cuaca yang selalu bertukar kot. Ye lah , kat Malaysia ni , cuacanya tak menentu. Kejap hujan , kejap panas , kejap mendung , kejap ... ?
Kejap apa-apa ja lah. Suara saya baerubah selepas hari jadi saya. Its mean , 25th September. Bangun pagi tu , saya try bercakap. Tapi tak ada suara langsung. Bila becakap , suara jadi lebih garau berbanding dengan suara Syafiqah.
Yg si Syafiqah tu pula , tak berhenti-henti gelak sebab suara saya pelik.
Haha! Rindu si Syahirah , Sabrina , Syafiqah dan ramai lagi. Dah la. Saya pun mula mengantuk ni. Bye-bye!

Loading.. 100% sleepy