Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



9 OCT. 2012

Assalamualaikum
[ You've change a lot , and thats making me feel strange ]

Hey . I just having a bad mood today .
Hari ni , saya ngan Syafiqah , Sabrina dan Syahirah kena berlakon di hadapan kelas.
Which make me feel awkward . :|
Mula dngan Syafiqah. You know what, Syafiqah tak tahu bila giliran dia. Dan saya kena tolong dia. 
=_=''
Dialog tu ringkas + senang dihafal. Syok ja. :3

Syafiqah: Hari ini awak hendak membeli apa?
Aryani: Saya hendak membeli sebatang pen hitam. Tadi , pen hitam saya kehabisan dakwat.
Sabrina: Saya pula hendak membeli sepaket biskut dan sebotol air. Perut kenalah jaga , tidak boleh lapar~
Syafiqah: Itu bukan jaga perut , itu ternak perut! 

Tu ja yg saya ingt. Lain-lain , jgn hrp. =_=
Korang tahu x , Syafiqah merajuk. Hanya sebab saya x kasi dia roti LEXUS ( chocolate flavour )
Tak tahu jugak , meh sini nak kasi tahu. ( Gambar sahaja )

Yg ni la.. Tu pun nk merajuk. Tadi , dia g car biskut LEXUS ni bawah meja saya. Last sekali , biskut Le-Mond yg jatuh. Selamat~ Saya pun terus marah dia.

Aryani: Ha.. Padan muka , tak yah makan dah.
Syafiqah: Biaq pi arr. Macam x leh beli.
Aryani:*bisik sendiri* Memang pun. Sebab tu minta kat orang.
Syafiqah: *merajuk*

Neh , padan muka. Apa pun tak boleh. Yg si Syahirah pula , tak habis-2 suruh saya pujuk Syafiqah.
Saya takkan pujuk dia. Biarlah dia nak kata apa pun, tak kesah pun.
Saya nak tengok , berapa lama dia boleh tahan. Oh ya , Syafiqah , tolong jangan nak buat kami ni macam KULI hampa. I'm tired , okay? T-I-R-E-D! Kalau tak faham juga , tanya Sabrina.


To Syafiqah: Saya tak bermaksud untuk buat awak macam ni. Saya dah bersabar dengan perangai awak. Tapi , awak hanya menghilangkan sabar saya , tahu tak? Maaf , saya dah lukakan hati awak.