Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



Be strong :')

Assalamualaikum


Hei guys! Hari ni agk penat. Semuanya sebab Sir Amirudin. Adeh..
Kena lari sana , lari sini.. Cari cikgu tu , cari cikgu ni..
Mcm pa g.. Penat ooo.. KO-K punya psl , saya terpaksa berlari sana-sini.. :P
But there's something happened today.. I dont want to tell couse it's private..
Kindda sad.. But , Isyraf say , " Sabar Aryani.."
 Thanks , Isyraf.. And , abg too cause take care of me.. Thanks a lot  :')
Pagi-2 lgi dh penat , tpi syok.. Gi kt Farhana untuk teman dia g cari cikgu..
Last paper untuk ditanda tangani tu , Farhana g jumpa cikgu d bilik kaunseling..
Keluar dri bilik kaunseling tu , Farhana menangis.. Sebak kwn tu.. 
Cikgu kata dia mcm x bertanggungjawab..
X apelah , Farhana.. Cikgu pun sama gk.. Bgi bdk nangis dan x bertanggungjawab untuk memujuknya semula.. :P
Haha! Tipu ja.. *jangan percaya sngt kt saya*
Selesai tu , balik kelas apa segala.. Sampai kelas ja.. Sabrina and Syahirah sibuk tnya saya , kenapa dgn saya..
Saya pulak , geleng ja.. Kaleh ja belakang , air mata mula bertakung ..
Saya senyap ja.. Then , mengalir.. Sabrina ngn Syahirah mula la nk risau..
Dh nangis bout 15 minutes tu , si Zed ganggu sampai saya sendiri x thn dgn lwk dia yg merapu gila babun tu..
Tergelak sebentar bersama-sama jenaka.. :P
Oklah , dh x da apa nk cerita.. :')
Bye