Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



Last!

Assalamualaikum

Hey guys! Hari ni punya post tak ada picture pada awalnya. Satgi saya upload lah. :D
Ermm.. Do you guys know something? Hari ni hari last sekolah. And the last day I saw my brother.
Oh gosh.. I'm going to miss that Big Guy. :'(
By the way , today I'm having a fun + tiring day. 
Semua pakat nak tangkap gambar saya. Tambah-tambah si Sabrina tu. Haiya.. =_='
Tak habis-habis " Aryani , nak tangkap gambar? "
Err.. Saya tak suka orang tangkap gambar saya. 
Maafkan aku! xD
Oh well. I dont want to talk bout those pictures thing. Nak kasi tahu pasal si Sabrina jatuh tadi.
Katanya kain tersangkut. *memang pun* Masa tu tengah bukak langsir. Maklumlah. Kena kemas habis kelas. Nak cuti 1 bulan lebih! Kenalah kemas. :)

Sabrina: Nah , Aryani. *kasi langsir*
Me: *Ambil langsir dan lipat*
Tiba-tiba...
GEDEBUSHH!
Me: What happen?
Anis: *nampak macam orang pengsan*
... PANG!
Me: Auch! Anis! Bangun!
Anis: *tutup kain* Err.. *pegang kepala*
Me: *bisik* tak guna. Jari aku pun kena jugak. =_=''
Anis: ...? :3
Semua orang: *buat muka risau*
Isyraf: Awak okey ke?
Anis: Okay ja.
Me: Masih selamba lagi budak ni. -.-' Sakit tak?
Anis: Tak pun. Kain terselak tak.
Me: *rewind* ya.
Anis: O_O" Ada laki tengok tak?
Me: Tak.
Anis: Sure?
Me: Ya. -_-

Err.. Beb , you sure you're okay?
lepas siap tu , semua pelajar berkumpul di dewan terbuka.
Masa Cikgu Suzana duk cerita kat depan , kitorang sempat lagi snap picture. Wahahaha! Picturenya sat lagi lah ya? :P
Lepas tu , balik. Hee..  Masa balik tu , jantungku berdebar tiba-tiba sebab nak gi jumpa abang tersayang! :P
Dah jumpa tu , sembang and blah. Wahahaha!
Arggh! Cerita hari ni membosankan. 
Yang pasti , budak lelaki wajb buli saya. =_=''
Depa mai dekat dan sengih. Oh , shit. I hate that. =='
Oklah . Its time for those pictures!






Hee.. Those are my girls! You guys can't take them away from me!
Oklah! Bye2~