Anis Aryani
Bonjour


+Follow | | Dashboard
Assalamualaikum and welcome to this blog. I'm Anis Aryani , the owner of this blog. Do follow me and happy exploring!

Diary About Stuff

Calender




Tagboard


Thanks

Thanks to :Intan .
Edited by :Me



Sadness.

Assalamualaikum


Arghhh! Kenapa semua ni perlu berlaku?! Aduhai.. Hanya disebabkan adik tak pergi sekolah , satu keluarga bergaduh. Macam dengan apa lagi.
=_='' Mula-mula , mak halau adik , lepas tu , bertengkar dengan ayah.
Then , marah saya suruh tengokkan adik. *what the ...?!* Lepas tu , keluar sambil menangis.
-..-'
Seriously , strees gila kut. Rasa macam nak lari dari rumah ja. Nasib ada kawan yang nasihatkan supaya tak lari dari rumah. =_=''
Ya Allah. Selesaikanlah masalah ni dengan cepat dan mudah. Subhanallah..
________________________________________________________________

Masa kat sekolah tadi , cikgu ada bagitau tentang siapa yang nak jadi pengawas. Saya dengan blurr-nya , senyum tak tentu pasal. 
Dalam kelas , Zed tanya Syahirah nak jadi atau tak , Syahirah kata tak nak. So , dia tanya Syafiqah , Syafiqah tanya kami semua.
Saya ajak Sabrina , Annisa kata tak yah.
Last sekali , just me and Sabrina
-_-' Isyraf pula  tak habis-habis panggil kitorang..

Isyraf: ... :)
Me: -_-'' *dia nak apa nih*
Syafiqah: Tanya dia sat , kena speaking dak.?
Me: ... =_='' Isyraf , kena speaking dak?
Isyraf: Dak..  Tak tau.. Tak tau
Me: Hee.. Tak tau la...
Isyraf: Confirm nak jadi?
Me: Confirm! :D *sambil tunjuk 'peace'*
Isyraf: :)*tengok tangan saya* Yang ni? =='
Syafiqah: -_-'' Tak mau..

Oh , kesian.. -_-' Masa interview tu , takut sangat-sangat. Tapi , beberapa soalan je yang cikgu tanya. =_=''

Cikgu: Nama apa?
Me: Anis Aryani bt Mohd Arif.
Cikgu: Kamu ada kakak tak?
Me: Ada.
Cikgu: Nama?
Me: Anis Liyana bt Mohd Arif
Ckgu: Kelas?
Me: ... -_- *cikgu ni nak interview aku ka kak aku..? * 2 Jati
Cikgu: Oh , kamu ada kakak tngkatan 2 lah sekarang ni?
Me: *ya allah* Ya.
Cikgu: Kamu pernah jadi pengawas masa sekolah rendah dulu tak?
Me: Tak pernah lagi.
Cikgu: Jadi , kamu berminatkah nak jadi pengawas?
Me: Ya.


He.. Semua soalan senang. Saya harap saya dan Sabrina dapat jawatan tu. Ameen. :D
Okalh , nak FB pulak. Bye!